FÖRETAGSSTÄD
Behöver ni lägga tid och energi på städning, planering och bemanning av städ?
Vardagspussel löser problemet åt er! Anlita oss och vi tar över städuppgifterna i er verksamhet vilket gör att ni kan lägga all kraft på era kunder, personal och era huvudsakliga arbetsuppgifter. Våra ledord är service och kvalité. Det genomsyrar hela vår verksamhet, vi har en nära kommunikation med våra kunder. Ett städabonnemang till företaget ska vara smidigt, därför har vi med oss allt som behövs för att utföra städningen hos er.
Vi använder oss av professionella städprodukter som är skonsamma för era lokaler och bra för vår miljö.
Vardagspussel kommer gärna ut på ett personligt besök hos er för att se vilket behov ni har och återkommer därefter med ett kostnadsförslag för just ert företag.
– RESTAURANG
– KONTOR
– BUTIK
– LAGER
– TRAPPSTÄD
– BODSTÄDNING
– HOTELL
– GYM
Uppstartsprocessen
PRIS
Maila för personligt möte och offert.
SÅ HÄR JOBBAR VARDAGSPUSSEL MED
Miljö & hållbarhet
Vi samarbetar med flera leverantörer för att kunna erbjuda våra kunder de bästa städprodukterna, utifrån de miljömärkningar som finns på marknaden. Något vi är mycket stolta över. Merparten av våra städprodukter har certifieringar för EMAS (EU:s miljöstyrnings- och miljlörevisionsordning), EU Ecolabel samt cradle to cradle. Vi arbetar med städprodukter som är koncentrerade och behöver doseras. Detta skapar ett mindre avtryck på miljön i form av mindre frakt och transport, plast och insatsvaror och avfall. Vardagspussel tar sig med bil mellan kunderna och med en effektiv planering kan vi minska utsläppen. Tillsammans tar vi ansvar för en hållbar framtid!
Vardagspussel är med och bidrar till en bättre miljö genom:
Klimatsmarta städkemikalier
Vi källsorterar vårt avfall
Säker hantering och förvaring av kemikalier
Samordning av inköp för att minska transporter
Digitalisering
Kontakta oss
ADRESS
Alegatan
Ystad
Telefon
0722 88 17 48
E-POST
info@vardagspussel.se